Середа, 22.01.2020, 21:34
Вітаю Вас Гість | RSS

Опорний навчальний заклад Озернянська ЗОШ І - ІІІ ступенів

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Звіт директора школи

 

 

Звіт директора школи про роботу закладу в 2016-2017 навчальному році

Закінчився навчальний рік і доречно зробити певні підсумки роботи учнівського, педагогічного колективів школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2016/2017 навчального року.

 Керуючись Положенням про порядок звітування директора перед трудовим колективом, представниками громадського самоврядування школи, щодо своєї діяльності на посаді протягом навчального року, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувався Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу. Головною метою навчально-виховного процесу у 2016/2017 н.р. було створення умов, які б допомогли кожній дитині досягти певних успіхів, реалізувати значимі для дитини духовні, комунікативні, пізнавальні й творчі потреби.

Робота педагогічного колективу була спрямована на виконання Законів України «Про освіту» (зі змінами), «Про загальну середню освіту», Національної доктрини розвитку освіти, Указів Президента України «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти України», «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні», «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», постанов Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 № 778 «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад», від 20.04.2011 № 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти», від 23.11.2011 № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти», з урахуванням вимог Концепції профільного навчання в старшій школі, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 11.09.2009 № 854, державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу (ДСанПІН 5.2.008-01), наказів Міністерства освіти і науки України,  розпоряджень голови обласної державної адміністрації, голови районної державної адміністрації, резолюції серпневої (2016 р.) педагогічної конференції освітян району, інших нормативних документів щодо розвитку освітньої галузі.

Загальна інформація про школу

Озернянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів створена Білоцерківською районною радою  (розпорядження від 12.09.1995 № 133), засновник – Білоцер-ківська районна державна адміністрація. Фінансово-господарча діяльність навчального закладу здійснюється на основі його кошторису. Одноповерхове   приміщення школи функціонує з 1917 році. Добудова (двоповерхова будівля школи) прийнята в експлуатацію у 1972 році. Земельна ділянка, яка належить школі, має площу 2,2575 га.

Інформаційна довідка

Директор

Онопрієнко Юрій Васильович

Має вищу кваліфікаційну категорію та педагогічне звання вчитель-методист. Стаж педагогічної роботи 40 років, керівної – 39,5.

Заступники директора:

 

 

З навчально-виховної роботи - Янишевська Галина Миколаївна.  Освіта вища, має І кваліфікаційну категорію. Стаж педагогічної роботи 18 років, керівної – 5 років.

З виховної роботи -Лавріненко Олена Вікторівна, освіта вища. Стаж педагогічної роботи 29 років, керівної – 2.

Рік заснування закладу

1860, як церковно-парафіяльна школа

Тип закладу нині

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Приміщення

типове

Площа будівлі (кв.м.)

3075 кв.м

Кількість навчальних класних кімнат

22

Організаційно - правова форма

навчальний заклад

Форма власності

комунальна

Орган управління освітою

Відділ освіти Білоцерківської РДА

Статут затверджено та зареєстровано

Затверджено наказом відділу освіти БілоцерківськоїРДА  від 26.01.2012 року № 64

Зареєстровано Білоцерківською  державною адміністрацією в установленому порядку

Проектна потужність закладу

420 місць

Фактично (на 01.09.2016)

153

Кількість класів- комплектів:

всього

1-4,

5-9,

10-11

 

 

11

4

5

2

В навчальному закладі працюють:

педагогічних працівників

технічного персоналу

медичних працівників

 

 

22

12

1

Мова навчання

українська

 

Матеріально-технічне забезпечення

Стан будівель і приміщень відповідає санітарним правилам і нормам, забезпечує оптимальні умови для організації навчально – виховного процесу, відпочинку та харчування учнів.

Поточні ремонтні роботи у приміщенні школи, спортивному залі, шкільній їдальні проводяться щорічно за рахунок добровільних внесків батьків, а також спонсорів.

Шкільні приміщення відповідають санітарно – гігієнічним вимогам: в школі забезпечено дотримання питного режиму, штучне та природне освітлення, дотримання теплового режиму в класних кімнатах, кабінетах, майстерні, спортивному залі. Дотримується графік вологого прибирання в приміщеннях навчального закладу.

Шкільна їдальня забезпечена необхідним обладнанням, меблями та інвентарем, гарячою та холодною проточною водою.

За робою їдальні забезпечено систематичний контроль з боку адміністрації школи, що відображено в шкільному річному плані роботи, та громадський контроль збоку шкільного батьківського комітету.

Шкільні приміщення естетично оформлені. Колір стін, підлоги, вікон, дверей, підвіконників, стелі відповідає санітарно – гігієнічним вимогам і нормам.

Навчальні кабінети естетично та змістовно оформлені у вираженому індивідуальному стилі, в кожному кабінеті є державна символіка, інформаційні та предметні стенди, куточки з безпеки життєдіяльності. Предмети інтер’єру мають пізнавальне та виховне значення.

Стан матеріально – технічного забезпечення навчальних кабінетів, спортзалу, їдальні, відповідно до Типових переліків обладнання меблями, передбаченими для цього типу навчального закладу, відповідає нормі.

Перед початком навчального року проводено обстеження всіх навчальних приміщень на відповідність нормам і складено відповідні акти.

У серпні - грудні  2016 року за рахунок коштів з обласного бюджету у двоповерховому приміщенні школи встановлено 21 металопластикове вікно, утеплено фасад школи, проведено капітальний ремонт даху (крім спортзалу).

За благодійні кошти батьків проведено поточні ремонти в класних кімнатах, коридорах школи.

В 2016 – 2017 н. р. в навчальному процесі було задіяно 26 комп’ютерів (з них 15 отримано в грудні 2016 р.).  Компютери підключені до мережі Інтернет. За кошти з районного бюджету в школу придбано: смартдошку, проектор,  електронний мікроскоп (кабінет біології та хімії)

Шкільна бібліотека забезпечує потреби навчально-виховного процесу в усіх його ланках, надає систематичну, цілеспрямовану допомогу учням в опануванні знаннями з навчальних предметів, знайомить з різноманітними джерелами інформації, навчає розуміти їх, користуватися ними, виховує творчого читача. Бібліотекарі школи Янюк Т.М. та Сорока Ю.Ю. ведуть чіткий контроль літератури та підручників, які використовують у навчальному процесі. З державних фондів отримано необхідну кількість підручників.

Для забезпечення виконання програмового матеріалу з фізичної культури в школі наявний спортивний зал, площа якого 180 м2. Спортивним інвентарем школа забезпечена згідно модулів «Гімнастика», «Баскетбол», «Волейбол», «Легка атлетика» на 95% за рахунок бюджетних, благодійних та спонсорських коштів.

Для проведення занять з фізичної культури в школі обладнаний спортивний майданчик. На ньому розміщені: поле з міні-футболу, волейбольний майданчик, майданчик з гімнастичним обладнанням, яма для стрибків у довжину з розбігу. Відповідно до санітарно-гігієнічних норм та вимог майданчики мають трав’яне покриття.

У школі створенні умови для організації харчування учнів. Організовано повноцінне, безпечне та якісне харчування дітей (замовлення та прийняття до закладу безпечних та якісних продуктів харчування та продовольчої сировини в необхідній кількості, додержання умов і термінів їх зберігання, технології виготовлення страв, правил особистої гігієни працівника харчоблоку, виконання норм харчування тощо).

Харчоблок школи забезпечений необхідним технологічним і холодильним устаткуванням, кухонним і столовим посудом. За якістю харчування і роботою шкільної їдальні слідкують директор школи, медична сестра, черговий вчитель.

Завдяки коштам, які були отримані за здану макулатуру, у школі був постійний запас миючих та дезінфікуючих засобів, канцтоварів, медикаментів

 

Звіт директора опорного навчального закладу "Озернянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" за 2018/2019 н.р. пройде 30 серпня 2019 р. з 10 години

 

 

Пошук
Календар
«  Січень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту

Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Архів записів
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Copyright MyCorp © 2020
Конструктор сайтів - uCoz