Середа, 22.01.2020, 21:48
Вітаю Вас Гість | RSS

Опорний навчальний заклад Озернянська ЗОШ І - ІІІ ступенів

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

ШМО класних керівників

Проблемне питання методичного об’єднання класних керівників

на 2015 - 2016 навчальний рік

«Виховна система класу як спосіб організації  життєдіяльності учнів»

Тематика засідань ШМО

класних керівників

І  Засідання (31.08.2015р.)

1.Аналіз роботи ШМО класних керівників Озернянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів  за 2014-2015 навчальний рік.     (Лавріненко О.В.)

2.Обговорення і затвердження плану роботи ШМО класних керівників на 2015-2016 н.р.      (Лавріннко О.В.)

 

4.Методичні рекомендації щодо планування роботи класних керівників .          (Лавріненко О.В.)

5.Рекомендації відповідно до результатів перевірки адаптації до основної школи серед п’ятикласників.          (Яценко С.М.)

6.Огляд методичної літератури з проблем виховної роботи .     (Янишевська Г.М.)

Завдання членам ШМО

  • При плануванні виховної роботи у класах врахувати інтереси учнів та їх побажання.
  • Оформити класні куточки( до 20.09)
  • Надати учням консультації щодо роботи учнівського самоврядування.
  • Залучати школярів до участі в загальношкільних святах.

ІІ  Засідання (12 - 18.10.2015 р.)

 1.Духовне виховання підлітків як соціально-педагогічна проблема

2.Вплив соціокультурних досягнень людства на формування свідомості школяра.      (Скрипка С.А.)

3.Обмін  досвідом між класними керівниками:

- виховання в школярів духовних цінностей;

- система роботи з духовного виховання;

- особливості сприймання дитиною різних напрямків соціокультури;

- роль дорослих у формуванні духовних ідеалів дитини                  (класні керівники).

4.Відвідування заняття психолога з учнями, проведення анкетування                 (Яценко С.М.)

5.Відвідування годин спілкування:

-   6  клас

-   9 клас

Завдання членам ШМО

  • Підготовка та проведення заходів, спрямованих на вшанування пам’яті жертв Голодоморів.
  • Підготовка до Новорічного свята з урахування побажань учнів
  • Робота з учнями під час зимових канікул.

ІІІ   Засідання (14 - 20.12.2015р.)

1.Формування здорового способу життя в сучасних умовах                         (Горчинський В.Л.)

2.Вплив оточуючого середовища на розвиток дитини                               (Яценко С.М.)

3.Форми і методи ведення здорового способу життя                                   (Янишевська Г.М.)

4.Обмін досвідом між класними керівниками

- Шляхи розвитку здорового способу життя у сучасних умовах

- Шкідливі звички та їх вплив на дитячий організм

- Виховання поваги до здорового способу життя                                       (Класні керівники)

5.Відвідування годин спілкування

-   8 клас

-   9 клас                                                       (Яценко С.М.)

Завдання членам ШМО

  • Підготовка до Новорічного свята з урахування побажань учнів
  • Робота з учнями під час зимових канікул.
  • Проведення інструктажів з техніки безпеки під час Новорічних свят.

IV  Засідання (22 - 28.02.2016 р.)

Інноваційні технології гуманістичного виховання

1.Творчість та інновації у педагогічній діяльності

2.Загальні засади гуманістичної педагогіки

3.Творчі прийоми у вихованні

4.Організація виховного процесу на основі вивчення й розвитку індивідуальних здібностей учнів            (Лавріненко О.В.)

5.Відвідування годин спілкування

-    8 клас

-   9 клас

Завдання членам ШМО

 

Провести анкетування серед учнів з вивчення розвитку особистості

 

V Засідання (09 - 15.05.2016 р.)

1.Розвиток ціннісно-орієнтованої діяльності дитини.

2. Шляхи впровадження в діяльність учнівського колективу демократичних принципів            (Янишевська Г.М.)

3.Розвиток навчально-пізнавальних потреб та здібностей учнів і їх наукове спрямування      (Лавріненко О.В.)

 

VІ Засідання (16 - 22.05.2016 р.)

1. Підведення підсумків роботи ШМО класних керівників за 2015-2016 навчальний рік          (Лавріненко О.В. )

2. Планування роботи на 2016-2017 навчальний рік       (Лавріненко О.В.)

3. Рекомендації щодо проведення бесід з питань профілактики травматизму на період літніх канікул.             (Лавріненко О.В.)

Завдання членам ШМО

  • Підведення підсумків виховної роботи по класах

 

  • Оформити і здати по 2 розробки виховних заходів, рефератів із самоосвіти    (до 01.06.2016р)

 

   ЯКІСНИЙ СКЛАД ЧЛЕНІВ ШМО

п/п

Прізвище, ім’я по-батькові

Стаж

Освіта

Який навчальний заклад закінчено

Клас

Категорія, кваліфікація

Курси

 

1.

Янюк

Тетяна

Михайлівна

13 років

Вища

Київський педінститут ім. М. Драгоманова

6

Спеціаліст ІІ категорії

2013

 

2.

Онопрієнко

Валентина

Степанівна

32 рік

Вища

 

Київський педінститут

7

Вища категорія

відмінник освіти

старший

вчитель

2014

3.

Скрипка

Світлана

Анатоліївна

21рік

Вища

Київський педінститут ім. М. Драгоманова

10

Спеціаліст ІІ категорії

2012

4.

Горчинський

Віктор

Леонідович

26 років

Вища

Вінницький педінститут

9

Вища категорія

2010

5.

Вигівська

Наталя

Миколаївна

21 років

Вища

Київський педінститут ім. М. Горького

10

Спеціаліст І категорії

2013

6.

Кравченко

Віра

Володимирівна

33

років

Вища

 

 

Київський педінститут ім. М. Горького

11

Вища

Старший вчитель

2012

7.

Анікеєва

Іванна

Петрівна

29 років

Вища

 

Ніжинський педінститут ім. М. Гоголя

5

Вища категорія

Вчитель-методист

 

2008

ВИВЧЕННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ДОСВІДУ ВИХОВНОЇ РОБОТИ

 №

п/п

 

 

1.

Вивчати досвід відомих класних керівників області, використовуючи матеріали читального залу КОІПОПК

Протягом навчального року

2.

Ознайомлення з матеріалами з досвіду роботи кращих класних керівників школи, району

 

3.

Вивчити досвід Вигівської Н.М., Скрипки С.А.

Грудень

Березень

4.

Творчий звіт класного керівника   

Квітень

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Новій Україні потрібна нова школа, а новій школі - новий вчитель, який поєднує в собі високу духовність і педагогічну майстерність, що формується і вдосконалюється протягом практичної роботи в школі. Фахівці оволодівають «педагогічною технікою» і «технологією виховання», посилаючись на відомі слова А.С.Макаренка, що майстерність вихователя не мистецтво, а спеціальність, якій треба навчатись. Наявності професійних знань, педагогічних навичок і вмінь, занадто мало, щоб вчитель міг дійсно заволодіти серцями своїх вихованців і повсякденно впливати на їхню діяльність і поведінку, на їхнє самовиховання. Щоб це відбулося йому потрібно бути яскравою особистістю. В цьому і полягає головна специфіка педагогічної праці.

 

 

 

 
Пошук
Календар
«  Січень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту

Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Архів записів
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Copyright MyCorp © 2020
Конструктор сайтів - uCoz